حسنا جونحسنا جون، تا این لحظه: 18 سال و 8 ماه و 7 روز سن داره

♥ حسنا عشق آبجیـــ ♥

عکس.

1393/6/19 12:55
1,750 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خواااهریــ ... زیبا

امروز اومدم عکس های مسافرت رو بذارم برات دردونه محبت

برای اینکه صفحه اصلی شلوغ نشه و لود کردنش طول نکشه میذارم ادامه مطلب زیبازیبا

 

تو این عکس پشتتون یه غار هست برای انسان های اولیه که با حامد جان عکس گرفتی زیبا

 

تو این عکس بالا سرت مجسمه ی هرکول هستش ... برعکس اسمش خیلی ریزسخنده

 

طاق بستانزیبا

 

غار علیصدرزیبا

قربووون لبخند ملیحت بشم خوااااهر محبتمحبت

 

غار علیصدر ( با عرض پوزش کیفیت عکس چندان مطلوب نیست )زیبا

 

ابراز احساسات خواهری به سنگ های آهکی خنده

 

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

 معلووومه خیلیــــــــــــــــــــــــــــ خووووشتون اومده هاااااااااااااااا خنده

شررمنده دیگه عکسا تموم شد خجالتخجالت

 

پسندها (3)

نظرات (5)

محجوب
19 شهریور 93 14:59
سلام عزیزم ممنون که به وبلاگم سر زدی ... چه وب خوشگلی داری خانم خانما.. بیشتر بهم سر بزن و منم با افتخار لینکت میکنم سلام عزیزدلم خواهش میکنم مهربوونم مرررسیــــ نظرلطفته چشــــــــــــــــــــــم ولی فک کنم وبلاگت حذف شده ما که دیگه راه ارتباطی نداریم با شما
مامان فاطمه
19 شهریور 93 16:59
سلام خوبین؟ خوش به حال حسناجون که خواهر به این خوبی داره، بهمون سر بزن سلام خیلیـــــ ممنون از لطف شما ... شکر خدا خووبیم واقعا خوش به حاالش چشــــــــــــــــــــــــــم حتمن به روی چشمم خیلی ممنون که به ما سرزدید
عاطفه مامان مانیاد
19 شهریور 93 18:33
سلام حنانه جون...عزیزمی گلم،ممنونم که انقدر بهمون لطف داری،فدای تو ،حنانه جان من یه پست بدون رمز گذاشتم که هر کسی رمز خواست اونجا بهم پیغام بده،عنوان پستم هم هست (نازنینم)ولی مثل اینکه شما سر نزدی به پستای قبلیم،اشکال نداره برات خصوصی رمز رو میزارم سلام عاطفه جووونم خواهش میکنم دوست عززیزززم آخ ببخشیـــــــــد من خیلی بی حواااسم شما بزرگواری که رمز رو دادید خیلی ممنون که به ما اعتماد دارین مانیاد جووونم رو بببوسیــــــــــــــــــد
مامان فاطمه
22 شهریور 93 17:23
عزیزم لینکت کردم و رمزو خصوصی برات میذارم سلام مامان گل و مهربووون فاطمه جووونی دست شما درد نکنه مامان گل ما هم شما رو لینک کردیم
مامان عسل 
30 شهریور 93 17:04
سلام حنانه عزیزخوش به حال حسناجون که یه آجی به این گلی داره خدابرای هم حفظتون کنهحنانه گلم پیش ماهم بیاتاباهم دوست بشیم عزیزم سلاام مامانیـــه گل و مهربوووون خیلیـــ ممنون بابت دعای خیرتووون چشمممم حتمن خیلیـــ ممنون ک ب ما سرزدید مامان مهربووون عسل جوون رو ببوسیـــــــــد