حسنا جونحسنا جون، تا این لحظه: 18 سال و 7 ماه و 10 روز سن داره

♥ حسنا عشق آبجیـــ ♥

عید غدیر مبااررررک ...

1393/7/20 19:42
533 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خواهر گلی و دوست جونیام زیبا

حال و احوالتون خوبه ؟؟ چه خبرا ؟؟؟ چیکارا میکنید؟؟ زیبازیبا

دلم براتون یذره شده بود بغلبغل

 

 

عیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــد غدیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــر رو به همه ی دوستای گلم به خصوص سیدای عزیز تبریک عرض میکنم ....

 

جشنتشویق               جشنتشویق                  جشنتشویق                   جشنتشویق

 

انشاا... که همه ی ما از شیعیان واقعی امیر مومنان علی (ع) باشیم محبتمحبت

از همه ی دوستای گلم و باز هم به خصوص ساداتمون التماس دعا دارم ... مارو فراموش نکنید بوسبوس

 

خدایا به حق همین ساعات و عید مبارک تماااااامممم بچه های سرزمینم رو عاقبت بخیر کن ...

الهی آمین ...بغل

 

دوستاااااای گگلللم خیلی خیلی دوووستون داررررم و میبووسمتون ....

مواظب فرشته کوچولو هاتون باشید ...

محبتمحبتمحبتمحبتمحبت

بوسبوسبوسبوسبوس

بغلبغل

 

 

 

بای بایبدرود بای بای

پسندها (2)

نظرات (1)

ام امیر
25 مهر 93 11:00
سلام به حنانه عزیز.امیدوارم ایام و روزهاتون به کام باشه وبرای همه بخصوص من و مشکلاتم دعاکنی.از نیومدنام بگم که حسابی کارامون تو هم گره خورده.البته خداوند خیلی بزرگه و کمکمون میکنه.باید از این خونه بلند شیم وتو گرفتن وام هامونم هی مشکلات پیش رو مونه خواهشا برام دعا کن .ممنون. سلاااامممم وحیده جوون گل ومهررربووونم خیلی خوشحال شدم کامنتتو دیدم همچنین برای شما دوست گللم آخیـــ ایشالا ک به زودی مشکلاتتون حل میشه و شما به زودی جابه جا میشین چشمممم به روی چششم حتمااا دعااااا میکننممم خیلی خیلی خوووشحال شدم امیر جان رو ببوسید ...