حسنا جونحسنا جون، تا این لحظه: 18 سال و 7 ماه و 11 روز سن داره

♥ حسنا عشق آبجیـــ ♥

ما اومدیم ...!!!

1393/5/4 12:43
361 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خواهر جوونی خوبی خوشی سلامتی ؟؟؟ خندونک

امروز تا از مدرسه رسیدم لباسامو ک درآوردم اومدم وبلاگ شما خندونک حالا بگو خواهرت تنبله شاکی

دیشب اومدی وبلاگتو دیدی ... یهو گفتی حنانه ؟؟ گفتم بلی ؟؟؟ گفتی فقط هشت صفحه برام نوشتیــ ؟؟؟؟ تعجب

بعدشم با ناراحتی صفحه وبلاگو بستی رفتی تعجبتعجب خعلیــــ ناراحت شدم ک آجیم ناراحت شده گریهگریه

ببخشیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــد خجالتخجالت

بعدشم گفتی وبلاگ بقیرو ندیدی چقدر پست میذارن ماماناشون ؟؟؟؟ غمناکغمناک منم گفتم خب عزیزم مامانا درس ندارن ... خیلیام ک کارگر دارن .... زیاد کار نمیکنن میان مینویسن درسخوان ولی من بدبخت ک روزی صدتا امتحان و کلاس درس و تدریس دارم اصلن وقت ندارم غمگینغمگین بخدا هرقت وقت کنم میام مینویسم برات عشقم بوس آجیرو ببخشـــــــــــ محبتمحبت دوست داررررم محبتمحبت اتفاقا داشتم ب این حرفت ک برو ببین بقیه چقدر مینویسن فک میکردم خودم برام سوال ایجاد شد !! ک واقعا بعضی از مامانا کار نمیکنن ؟؟؟ تعجب آخه مثلا بعضیا سه چهارتا پست با فاصله نیم ساعت یه ساعت مینویسن ... اونم زیــــــــــــــــــــــــــــــاد     تعجب  اینه ک خودمم متعجبم هیپنوتیزم خواهرجون تو دعا کن من کنکورمو خوب بدم اونوقت روزی صدتا پست میذارم برات خندونکخندونکخندونک

از مامانا بیشـــــــــــتر حتی خندهخنده آخه یه مشکل دیگه ای هم ک من باهاش ددست و پنجه نرم میکنم اینه ک نمیدوونم چی بنویسم ؟؟؟ قهر آخه یکوچولو زیاد دوست ندارم اتفاقاتی ک تو خانواده بیوفته رو بنویسم راضی شخصِیــــــــــــــــــــــــــه دیگه خجالتخجالت ولی اگ تو بخواای مینویسم فقط واااسه خود خودت عشقم محبتمحبت

فقط تو بخواه من جوووون میدم بوسبوس

 

 

دیشب رفتیم خونه مامانی اینا جشن مامانی مسافرت بود غمگین ایشالا هرجا هست سالم باشه محبتمحبت ب خاطر اینکه مغرشون رو همل کردن باید تو جاهای کم سروصدا باشن نه رفتیم یذره افطاری حاضر کردیم دایی محمد جان رفتن کله پاچه خرید اومد خوشمزه بعدشم خاله فاطمه جوون اومدن ... و بعد هم خاله حمیده اینا محبت

واسه فاطمه یاس عشقم یه تخت خریدن که خودش پنج مدل تکون میخوره و آهنگ میزنه و بعدشم لالاخواب

عشقه منی توووووو عســل خاااله بوسبوس جای دایی محسن اینا خااالی بوووود سکوت حالا یه اتفاق دیگه هم ایشالا ب امید خدا قراره بیوفته ک بعد از اینکه افتاد تموم شد میام مینویسم راضیخندونک ببهشیـــــــد البته خجالت

دیگه هیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــچیــــــــــــــــــــــــــــ به ذهنم نمیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــررررررررســــــــــه درسخواندرسخوان

همین خبرا بود ... ب احتمال زیاد پست بعدی یا شنبه هفته بعده یا امشب یا نمیــــــــــــــــــــــــــدووونم خندونک

تعداد نظرات کم بشه پست نمیذارم قهرقهر قهر میکنم ... وبلاگو حذف میکنم ... میرم خندهخندهخنده یه جا دیگه با یه آدرس جدید میسازم بهتونم نمیگم خندهخندهخنده قهر قهر قهر تا روز قیاااااااااامت متنظرمتنظر

 

کوچولوهاتونو ببوسیـــــــــــــــــــــــــــــد بوسبوسبوس موااظب خودتونو ودلای مهربونتون باشید محبتمحبت

با اجاازه ... خدانگهدااار بای بای

 

 

پسندها (2)

نظرات (2)

ام امیر
4 مرداد 93 17:43
امشب مهمون دارم.دیدم لپ تاپ روشنه و کسی هم کاریش نداره.فکر نمیکردم دوباره پستی گذاشته باشی ولی خوشبختانه دیدم گذاشتی.یه وقت قهر نکنی بری که منم دیگه میلم نمیکشه بیام نت.گفته باشم.ندیده دوست دارم. سلام آخی پس حسابی خسته اید خخخخخخ چه باحال دیگه شاید کردم ههههههههه منم همینطور مامان مهربوون شما لطف دارین به ما مرررسیــ
خاله صبا
5 مرداد 93 14:37
سلام بستگی داره سفارشتون چی باشه ! شما بفرمایید ! چشم !!