حسنا جونحسنا جون، تا این لحظه: 18 سال و 8 ماه و 8 روز سن داره

♥ حسنا عشق آبجیـــ ♥

آبجی تنبل نوشت ... :)

1393/3/13 23:15
415 بازدید
اشتراک گذاری

آبجی گلم سلام بهترین ...

ببخشید من انقدر دیر ب دیر آپ میکنمخجالت

اصن  وقت نمیکنم ناز بانو بوس

خلاصه ... جونم برات بگه یه چن هفته ای هس ک به سن تکلیف رسیدیجشن

اول وقت نمازاتو میخونی... صب واسه نماز صبح سریع پا میشیمحبت

عشقم با چادر نماز کپ فرشته ها میشیــــچشمک

الآن وبلاگ فاطمه یاس خانومو آپ کردم خندونک

نمیدونم چیشده زرنگ شدم امشب؟سوال

شما هم چن هفتس که میری کلاس تابستونیـــ !! ب قول خودت کلاس بهاری ...آخه بهم میگی هنوز بهاره و تابسون نشده ... خخخخخخنده

میری کلاس بدمینتون ،دوچرخه ، اسکیت ، تنیســ ، شنا ، قرآن، کاردستی ، کتابخوانی و...

خلاصه اینکه حسابیـــ سرت گرمه جیگریـــــبوس

ایشالا موفق باشی نفسیـــــــــــــمحبتــــــــــــــ

تو پست بعدی  عکس نینیامون ... فاطمه یاس و علیرضا میذارم ...

میدووووووووووووووووووومحبتووووووووووووووسمــــــــــــت هوارتـــــــــــــــمحبتــــــــــــــــا

 

پسندها (2)

نظرات (1)

مامانی و بابایی دخمل بلا
16 خرداد 93 17:57
سلااااااااااااااام آبجی حنانه گل و مهربون عزیز دلم چقدر خواهر جونت کلاس بهارییییییییی میرهههههههههههه . ماشاالله به این پشتکار , شما زرنگ هستی عزیز دلم فقط کمی گرفتاری فکر کنم , اگه آبجیت توی کلاس رفتن به تو رفته باشه معلومه که نباید وقت داشته باشی عزیزممممممم. عزیز دلم ماشاالله به این دخملی نماز خون , اونم اول وقت . کیف کردم اینو خوندمممممممممم. دعا کن دخملی منم نماز خون بشه اونم همیشه و اول وقت و سر موقع . دوستتون دارمممممممممم. میبوسمتون. سلاااااااااااااااااام مامانیـــ مهربون ... خیلی کلاس رفتنو دوس داره اصن راضی نیس بیکار بشینه یه کوچولو به من رفته ولیــ فعال تر از منـهئ ایشالا فاطمه جونمم همینجوریه .. دختر با ایمان .. ما هم خیلیـــ دوستون داریــــم منم میبوسمتــــــــــــــون