حسنا جونحسنا جون، تا این لحظه: 18 سال و 8 ماه و 15 روز سن داره

♥ حسنا عشق آبجیـــ ♥

تولد در پارک نهج البلاغه :)

1392/6/7 16:27
662 بازدید
اشتراک گذاری

خواهر گلم

ما به مناسبت تولد شما با عمو ها و عمه اینا رفتیم پارک نهج البلاغه و برای شما و طاهره جان تولد گرفتیم هورا

ولی متاستفانه شما عکس تکی نداریگریهمیدونی چرا؟! به خاطر اینکه من عکاس نبودمخجالت وگرنه کلی عکس تکی ازت میگرفتم عشقمنیشخند

حالا زیادم مهم نیس ک حتما تو وبت عکسات باشه عسلم همین ک برات میمونه خوبهماچ

در عوض یه فیلم داری ک تمام سوژه ها توشه قهقهه  به نظر من ک همون یه فیلم بسه !  نظرت؟

*حالا بگذریم ...

خبر بعدیـــــــــــ :

تولد محمد حسین جان (پسر عمو) 6/6 هستش به همین مناسبت قراره فردا شب ینی جمعه شب همون جایی ک برا شما تولد گرفتیم برا محمد حسین هم بگیریم عینک

حالا ایشالا سعی میکنم خودم عکس و فیلم بگیرم ک مثه تولد شما نشهلبخند

ایشالا عکسا رو بزودی میذارم تو وب .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان تارا
7 شهریور 92 16:40
سلام گلی خصوصی داری


مچــــــــــــــــکرم
مامانی اترین
8 شهریور 92 15:43
سلام
تولدت مبارک عزیزم


مرسیـــــــــ مامانی
مامانی سلوا
9 شهریور 92 1:43
سلام تولدت مبارک عزیزم

من هم با اجازه شما رولینک کردم





ممنونم مامانی