حسنا جونحسنا جون، تا این لحظه: 18 سال و 8 ماه و 15 روز سن داره

♥ حسنا عشق آبجیـــ ♥

شاه عبدالعظیم حسنیـ :)

1392/6/8 10:53
339 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب خیلی دلم از آدما گرفته بود تصمیم گرفتیم بریم شاه عبدالعظیم .

رفتیم نماز مغرب و عشا رو اونجا جماعت خوندیم .

بعد از نماز هم نشستیم دعای کمیل خوندیم. ( خیلی چسبید)

بعد از دعا هم رفتیم تو برای زیارتلبخند

یه چن وقتی بود دلم یه جای زیارتی میخواس !

خدا جونم شکرت که منو لایق دونستی همراه بنده هات دعا و نماز جماعت بخونمبغل

خدایا شکــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــرتقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان یاسمن و محمد پارسا
8 شهریور 92 21:06
زیارت قبول عزیزم


ممنون
مامان آلما
9 شهریور 92 11:36
قبول باشه عزیزم. من الان هستم. اگه میخای بذاری بذار


شرمنده
عمـــــــــــــــ❤ــــــــــــه
21 شهریور 92 23:04
سلام.
خیلی وبلاگتون قشنگه.
من لینکتون میکنم.
اگه افتخار میدید لینکم کنید


سلام
شما لطف دارین ...
آدرس؟
عمـــــــــــــــ❤ــــــــــــه
22 شهریور 92 11:05
اینم آدرس وبلاگ. amiralikouchoulou.niniweblog.com
علی اکبر رهبری
13 آذر 92 14:31
حسنا خانم سلام وبلگ قشنگی داشتی ولی عکس عمو مرتضی نبود. قول بده عکس نی نی عمو مرتضی رو به وقتش بزاری تو وبلاگت.