حسنا جونحسنا جون، تا این لحظه: 18 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره

♥ حسنا عشق آبجیـــ ♥

دیشب و مهربونیه حسنا جون .... :))

1392/6/23 5:02
236 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خواهر نازنینم ...

عزیز دلم شما فوق العاده ای عشقم اصن نمیدونم از کجا شروع کنم و مهربو نی هاتو نام ببرم ؟؟

عزیزم دیشب قبل از خواب ی ذره شوخیمون گرفته بود داشتیم همدیگرو قلقلک میدادیم وقتی من اومدم شما رو قلقلک بدم شما برای دفاع از خودت بدون قصد و قرضی با پاهات زدی ب فکم !

دیگه مامان خیلی شاکی شده بود از سر و صدای ما و اینجوری شده بودعصبانی

وقتی میخواستم بخوابم مثلا اومدی از تو دلم دربیاری ک زده بودی تو فکم نشستی بالا سرم و شروع کردی ب نوازش کردن موهامقلب

عزیزم انقدر با این کارت ب من آرامش دادی ک اصن نفهمیدم کی خوابم برد ...؟!نیشخند

ی آن از خواب پریدم دیدم هنوز بالا سرمی و هنوز داری نوازشم میکنی قلبقلب

عزیزم انقدر خجالت زده شدم ک خدا میدونه ینی میخواستم آب شم برم تو زمینخجالتخجالت

دیگه کلیـــ بوست کردم و قربون صدقت رفتم تا خوابیدیماچ

حالا امشب نوبت شب زنده داریه منه عسلکمچشمک

 

 

دوست دارم از ته قلبم شیرینیـــــــــــــماچــــــــــــــــــــماچــــــــــــــــــــــــــــماچـــــــــ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان حلما
23 شهریور 92 9:19
....... .
....... .
....... .
...... .
..... .
.... .
... .
.. .
. .
.
.
.
. .
.. .
... .
.... .
..... .
...... .
....... .
....... .
....... .
....... .
....... .
....... .
...... .
..... .
.... .
... .
.. .
. .
.
.
.
. .
.. .
... .
.... .
..... .
...... .
....... .
....... .
....... .


واااااااای مرسیـــــــــــــ

نازی
23 شهریور 92 11:55
بیا اینجا به دردت میخوره تو گوگل بزن "کپی پیست کن" بعد بیا کپی پیست کن
مامان آلما
24 شهریور 92 15:32
آخییییییییییی چه مهربون


مامان تارا
24 شهریور 92 15:59
آخی الهی نازی چقد دخملون مهربونه

آدم بعضی وقتها در برابر مهربونی این فرشته کوچولوها کم میاره

رمز موخوم



چشم الآن میام پیشتون
مامان نرگس
25 شهریور 92 11:05
آخیییی نازی چه آبجی مهربونی.
عزیزم اون کوچیکتره تو باید میبخشیدیش.
از این دعواها پیش میاد


بله بخشیدمش
مامان نرگس
26 شهریور 92 7:27
با نام رضا به ســـینه ها گل بزنید ، با اشک به بارگاه او پل بزنید،

فرمود که هر زمان گرفتار شدید، بردامن ما دست توسل بزنید
عیدتون مبارک التماس دعا



ریحون
15 مهر 92 22:16
ای جان حنانه وحسنا...شماها چه خوبین




ریحون جان تو مدرسه برات توضیح دادم که