حسنا جونحسنا جون، تا این لحظه: 18 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره

♥ حسنا عشق آبجیـــ ♥

قالب وبلاگ ...!

1392/6/23 10:16
198 بازدید
اشتراک گذاری

خواهر گلم نمیدونم چرا این چن وقت دلم هوس بارون کرده ب همین علت اینجانب عقده ی خویش را توی وبلاگ شما خالی کرده و حال و هوای بارونی ب وبلاگ شما داده نیشخند

شما خودتم بارونو دوس داری ولی نوع ابر و بارون رو با اجازت من انتخاب کردم خجالت

عزیزم الآن خواب تشریف داره ب محض این ک بیدار شه خبر عوض شدن قالب وبلاگشو میدم چشمک

میدونم ک اگه بفهمی ب ترتیب قیافت اینجوری میشه :

عصبانی

  تعجب

  خنده

و بعد هم مهربون میشی :

قلب

ماچ

 

 

 

* میدوسمت عزیـــــــــــــــــــــــــــــقلبــــــــــــــــــــــــــــــــزم *

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان زینب
23 شهریور 92 11:28
قالب وبلاگ جدید مبارک حنانه جون

راستی حنانه جون به ما رمز میدی


مرسی مامانی
بله حتما الآن میام پیشتون
مادر منتظر
23 شهریور 92 20:31
سلام آبجی حنانه مهربون و دوست داشتنی و حسنا خانوم

ممنون به وبلاگ ما اومدی و سر زدی.
کلی خوشحال شدم عزیزم
بازم بیا پیشمون . خوشحالم میکنی

بله عزیزم میتونی توی هر دو تا وبلاگ لینکمون کنی. منم شمارو لینک میکنم.

خدا کوچولوی خالتون رو هم حفظ کنه تا به سلامتی دنیا بیاد.


مرسی مامانی ما هم خیلی خوشحال شدیم تومدین پیشمون
ممنون ایشالا نی نی کوشمولو شما هم ب سلامتی ب نیا بیاد

خاله حسنا
23 شهریور 92 23:45
سلام عزیزم
لینکتون کردم



مامان تارا
24 شهریور 92 15:57
ای بابا پاک خیس شدیم رفت ....
خواهر از قبل خبر میدادی اینجا بارونیه تا یه چتری بارونی چیزی برمیداشتیم

خیللللللللللللللللللی عالیه هم قالبت هم بارونش هم ابراش



آخ راس میگید تقصیر منه
مامان ایلیا
25 شهریور 92 17:25
چه جالب واسه خواهرتون وبلاگ ساختید؟آخیییییییییییی الهی تا همیشه با هم مهربون و شاد بمونید و خدا برای هم نگهتون داره
مامان آترین
26 شهریور 92 17:59
قالب جدید مبارک حنانه جون


ممنــــــــــــونم
مامان تارا
26 شهریور 92 18:32
در باغ ولایت گل خوشبوست رضا / سروچمن گلشن مینوست رضا نومید مشو زدرگه احسانش / زیرا به جهان ضامن اهوست رضا میلاد هشتمن نور ولایت، تبریک و تهنیت
مادر منتظر
28 شهریور 92 11:19
سلام آبجی حنانه و حسنا گلی

چطورین؟
چرا دیگه پیش من و فاطمه جونی نمیایین دخملا؟

حتما پیش ما بیایین.
راستی دیگه چیزی به مدارس نمونده ها. آماده شدین؟


سلام مامان گل گلاب الآن خدمت میرسیم
مامان نرگس
2 مهر 92 7:56
خانمی باز شدن مدارس و شروع درس و بحث رو تبریک میگم بهتون ایشالا تو سال جدید موفق تر از قبل درس بخونید.

البته من نمیدونم شما خودتون چند سالتونه. شاید هم دانشجو باشید ، شاید هم .... در هر صورت تبریک




مرسیـــــــــــــــ مامانی


مادر منتظر
3 مهر 92 14:09
سلام ابجی حنانه
کم پیدایی؟
دیگه وبلاگ ما نیومدی ؟

حسنا چطوره؟

بازم پیش ما بیا

من وبلاگ کوشمولو هم میرم ولی شما به ما سر نمیزنیا. یادت باشه دخمل خاله


واااای مامانی من شرمنده هم ب خدا