حسنا جونحسنا جون، تا این لحظه: 18 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره

♥ حسنا عشق آبجیـــ ♥

اطلاعیــــــــــه ...

1392/7/7 1:36
217 بازدید
اشتراک گذاری

مامانای مهربون ، نی نی هاای خوشمل ، سلام !

وای ک نمیدونید چه قدر دلم برا محیط نی نی وبلاگ تنگ شده بود ناراحت

وقتی اومدم نظرات تایید نشدرو دیدم شرمنده شدمخجالت

واقعیتش رو بخواین ما ولادت امام رضا (ع) مشهد بودیم و دعای گوی شما خوبانماچ

دیگه وقتی هم ک اومدیم تهران موقع باز شدن مدارس بود و نتونستم بیام پیشتونخجالت

مامانای عزیز اگ کامنت هاتون دیر تایید میشه یا جواب داده نمیشه از دستم دلخور نشید تورو خداماچ

من از امسال باید شروع کنم سه سال طوفانی درس بخونم برای کنکور برای همین زیاد وقت نت اومدن ندارم متاستفانهگریه

ولی اینو صمیم قلب میگم ک شما و فرشته هاتون فراموش نشدنی هستیدقلب

دوستون داریم هوارتا بای بای

فلن خدانگهدار...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان تارا
16 مهر 92 17:44
بچه ها زیباترین شعری که من

خوانده ام، لبخند زیبای شماست

روزت مبارک عزیزم

زیارت قبول


ممنون مامانیـــــــــــ از محبت فراوانتون
مامان یاسمن و محمد پارسا
17 مهر 92 18:42
زیارت قبول عزیزم بفرمایید خصوصی


حسنا فرشته کوچک
18 مهر 92 11:59
سلام. خوشحالم از آشناییتون... ممنون که اومدین
مادر منتظر
29 مهر 92 18:01
سلام آبجی حنانه مهربون و گل و گلاب و خواهر کوچولوی گلش

عزیزم ممنون که اومدی و به ما سر زدی.
از اینکه تا فرصت پیدا کرده بودی اومده بودی پیش ما خیلی خوشحال شدم.

امیدوارم که توی درسات موفق باشی و کنکور موفقی داشته باشی.

عزیزم ما هم تورو فراموش نمیکنیم و برات آرزوی موفقیت داریم. درسات مهمتره و باید به درسات برسی خانومی.




مامان یاسمن و محمد پارسا
24 آبان 92 7:56
خصوصی عزیزم Mمررررسی
نگارین(عروس دلشکسته)
14 آذر 92 21:59
سلام عزیزم انشاالله در تمام مراحل زندگیت موفق باشی
مامان آترین
30 آذر 92 18:43
زیارت قبول عزیزم براتون شادی و سلامتی ارزو میکنم خیلی ممنون
مامان سبحان جون
13 خرداد 93 14:22
سلام دوست عزیزم فقط به باباش چیزی نگین ممنون http://sobi_joon.niniweblog.com/ سلام مامان جون مرسیــــ ولی همه ی پست ها رمزدار شده